Dalinių krovinių gabenimas (LCL)

Dalinių krovinių gabenimas (LCL) tampa svarbia krovinių transporto šaka, kadangi klientui svarbi ne tik transportavimo kaina ar transportavimo kokybė bet ir transportavimo kiekis ir greitis. Todėl ir pasikeitė krovinių gabenimo būdai ir struktūra. Klientai neinvestuoja į didelius sandėlius, kuriuose būtų reikalinga sukaupti didelius įvairių prekių kiekius. Klientai renkasi dažnai papildyti sandėlius mažais prekių kiekiais ir to pasėkoje labai išpopuliarėjo transporto užsakymai mažesnio dydžio kroviniams. Šiai dienai dalinių krovinių gabenimo paslauga yra labai paklausi. Tai leidžia neinvestuojant didelių sumų papildyti sandėlius trūkstamais kroviniais.

Kaip konsoliduojame dalinius krovinius

Užsakytos prekės, renkamos kartu su kitais kroviniais, kol pasiekiamas reikiamas svoris ar tūris. Tad prekės pakraunamos transportavimui į konteinerį kuris toliau transportuojamas jūra arba geležinkelių transportu. Kai prekės pasiekia paskirties uostą ar terminalą, yra išrūšiuojamos ir paskirstomas kiekvienam klientui atskirai.

Jūrų transportas

Jūrų transportas daliniais konteineriais (LCL) –  tai transporto rūšis, kuri skirta pervežti krovinius, kurie pagal savo tūrį ar svorį neužpildo pilno 20 ar 40 pėdų konteinerio. Krovinių gabenimas daliniu būdu turi kelis privalumų lyginant su pilnai pakrautu kroviniu FCL:

  • Transportavimo kaina dalinama į kelias dalis, kuri priklauso nuo siunčiamų prekių užimamos vietos konteineryje.
  • Kaina priklauso ne tik nuo tūrio tačiau ir nuo svorio. 1m3 >1000kg taikomas papildomas mokestis (LCL krovinio tankio mokestis)
  • Jums nebūtina laukti kol surinksite pilną konteinerį prekių
  • Dalinius krovinius galima atsisiųsti iš viso pasaulio

Geležinkelių transportas greitaisiais traukiniais

Dalinių krovinių gabenimas geležinkelių greitaisiais traukiniais transportu populiarėja su kiekviena diena. Konsoliduojame krovinius pagrindiniuose Kinijos geležinkelio mazguose: Wuhan, Chengdu, Suzhou, Zhengzhou, Changsha, Xiamen, Xiʼan, Hefei. Vežame krovinius iš Kinijos liaudies respublikos tiek į Lietuvą, tiek į  kitus Europos miestus. Vežant geležinkelių transportu krovinys atkeliauja tris kartus greičiau nei jūros transportu.

Oro transportas

Dalinių krovinių gabenimas oru yra daug greitesnis nei gabenimas kitomis transporto rūšimis ir oru gabenam tik tada, kai transportavimo laikas turi būti trumpas arba paskirties vieta sunkiai pasiekiama kitu transportu. Tačiau tai yra pats brangiausias krovinių transportavimo būdas.

Kelių transportas

Dalinių krovinių pervežimas kelių transport  – patogus mažų krovinių pervežimo būdas, kai autotransportas būna užpildytas dviejų ir daugiau klientų prekėmis. Šis transportavimo būdas yra ypač efektingas, kai reikia reguliariai gabenti nedideles partijas prekių. Ši praktika vis labiau populiarėja, nes nereikia sandėliuoti didelius prekių kiekius. Taip yra taupomi ne tik sandėliavimo kaštai bet ir būna reikalingos mažesnės apyvartinės lėšos.

Masto ekonomika

Kompanijoms, dažnai vežančioms dalinius krovinius,  galime pasiūlyti masto ekonomiją.  Mūsų dalinių krovinių jungtiniai konteineriai garantuoja, kad jūsų kroviniai bus gabenami konkurencingomis kainomis optimaliu tranzito laiku bei patikimai pristatyti gavėjui nurodytą dieną. Papildomos pridėtinės vertės paslaugos, tokios kaip muitinės formalumų atlikimas ir vidaus logistika kilmės ar paskirties vietoje, padaro jūsų logistiką dar lengvesnę.

Mūsų lankstūs  sprendimai yra paremti pasauliniu agentų tinklu bei ilgamete jūrinių, sausumos, geležinkelių bei autotransporto krovinių patirtimi. Dešimtmečius Mes savo klientams teikėme novatoriškus sprendimus, kad ir kur jie būtų. Tai mus padaro viena iš pirmaujančių pasaulyje dalinių krovinių vežimo tiekėjų.

Susisiekite su mumis šiandien.