Grūdų krova

Grūdų krova bei vežimas 20 pėdų konteineriais po visą pasaulį tampa vis populiaresnis, nes vežant tokiu būdu paprastėja krovinio logistika. Nebereikia kaupti didelių krovinio kiekių sandėliuose o krovinio išsiuntimas galimas kas savaitę. Į konteinerius paprastai pakrauname 24-27 tonas krovinio, o konteinerio užkrovimas priklauso nuo krovinio lyginamojo svorio. Šiaip 20 pėdų standartinio konteinerio tūris yra 33 kubiniai metrai, tačiau užkrauti visų 33 kubinių metrų nepavyks – prieš konteinerio duris yra dedama pertvara arba lainerį laikantys metaliniai strypai. Realus krovinio užkrovimas – 30-32 kubiniai metrai krovinio.

Visų pirma, reikia paruošti krovinį tai yra iškrauti iš vagonų ar savivarčių ir patalpinti į sandėlius. Tai irgi gan paprastas procesas , nežiūrint į tai, kad kiekvieną krovinį reikia patikrinti grūdų mėginių paėmėju, liaudyje vadinamu “rakorafu”.

Rakorafas

Reikalinga krovinio patikra

Krovinio patikra atliekama prieš krovinį iškraunant į sandėlius, nes reikalinga nustatyti krovinio kokybę (baltymus, drėgmę), apžiūrėti ir pasitikrinti ar grūduose nėra kenkėjų ar kitokių priemaišų. Tai labai svarbus proceso punktas, nes tik užtikrinat kokybę bus galima pilnai įvykdyti kontraktą.

Grūdinių kultūrų iškrova

Organizuojame grūdinių kultūrų iškrovą iš geležinkelio ar autotransporto į sandėlius, sandėlių rezervavimą, krovinio kiekio monitoringą, vagonų iškreditavimą “Klaipėdos” bei “Draugystės” stotyse, bei tuščių vagonų išsiuntimą. Apmokame geležinkelio tarifus per Lietuvos teritoriją bei organizuojame krovinio pristatymus savivarčiais.

Pakrovos į konteinerius būdai

Šiaip yra keli krovinio pakrovos budai. Vienas iš jų yra paversti konteinerius bei supilti grūdus kaušiniu krautuvu iš viršaus. Taip kraunant maksimaliai išnaudojamas konteinerio tūris, tačiau tai vienas iš pavojingiausiu krovos būtų, nes konteineris yra pastatomas ant rėmo, duris pririšant prie sienų. Kraunat tokių būdu krovinys krenta iš gana aukštai. Kartais krova į konteinerius galima pavertus 20 pėdų konteinerį 45 laipsnių kampu. Toks krovos būdas Klaipėdoje praktiškai nebenaudojamas, nes procesas ilgas ir imlus laikui.

Naudojant specialius įrenginius konteinerio pavertimui, konteinerių vertimas yra atliekamas daug greičiau. Vienas iš pavertimo įrenginių yra parodytas žemiau. Jis leidžia greitai ir lengvai paversti konteinerį, tačiau krovinys vis vien turu būti pilamas iš viršaus kaušiniu, juostiniu ar kitu krautuvu. Svoris nustatomas sveriant krovinį juostinėms svarstyklėmis, kurios yra instaliuotos transportavimo linijoje.

Grūdų krova bei vežimas 20 pėdų konteineriais po visą pasaulį

Pats greičiausias ir optimaliausias krovos būdas – naudoti specializuotus įrenginius. Tai leidžia ne tik greitai ir saugiai pakrauti krovinius, bet ir negaišti laiko konteinerio vežiojimui iki svarstyklių, kadangi įrenginyje jau yra instaliuotos krovinio svarstykles. Vienas iš tokių įrenginių parodytas žemiau.

Grūdų krova bei vežimas 20 pėdų konteineriais po visą pasaulį

Visų procesų organizavimas vienos rankose

Organizuojame visus pilnus procesus, krovinio atvežimą savivarčiais, kokybės bei kiekio nustatymą ,konteinerių atrinkimą bei paruošimą (linerio arba pertvaros instaliavimą), krovos organizavimą, svorio kontrolę, fumigaciją, jurinį frachtą bei pilną dokumentaciją. Juk kartais pasirašomi nedideli grūdų ar kitų grūdinių kultūrų pardavimo kontraktai ar atlekiami “washout’ai” ir siūsti grūdus laivinėmis partijomis nėra patogu bei ekonomiškai naudinga.

Susisekite su UAB Onzė specialistais jau šiandien ir gaukite krovinio transportavimo bei krovos pasiūlymus. Grūdų krova bei vežimas 20 pėdų konteineriais po visą pasaulį – tai mūsų kasdienybė.