Konteinerių pervežimas traukiniu

Geležinkelių tinklas

Geležinkelių transportas Lietuvoje yra labai gerai išvystytas o konteinerių pervežimas traukiniu tai prioritetinė geležinkelių plėtros ir vystymo šaka. Dabartinis bendras geležinkelių tinklo linijų ilgis yra 1868,8 km: iš jų 1520 mm pločio vėžės – 1745,8 km, 1435 mm pločio vėžės – 123 km. 1520 mm pločio vėžės geležinkeliai driekiasi į Baltijos valstybes bei NVS šalis, 1435 mm pločio vėžės geležinkeliai jungia Lietuvą su Lenkija, o per Lenkiją – ir su kitomis Vakarų ir Vidurio Europos valstybėmis. Lietuvos geležinkelio linijose yra 104 stotys, 545 pervažos, 410 viadukų ir tiltų.Todėl krovinius gabenti traukiniais pasirenka vis daugiau klientų, nes geležinkelių transportas – viena iš ekologiškiausių transporto rūšių. Esame idealioje šalyje krovinių tranzitui esamais transporto koridoriais.

Konteineriai traukiniai

Pasaulyje vis daugiau krovinių gabenama konteineriais, nes tai patogu, standartizuota bei saugu. Tai saugus gabenimo būdas, nes prekės apsaugomos nuo sugadinimo bei vagysčių. Kiekvienas konteineris plombuojamas atskira bei saugia plomba, kuri nukerpama tik pasiekus tikslą. Konteinerius patogu sandėliuoti, krauti bei transportuoti. Konteineriniai kroviniai yra pritaikyti pervežti juos populiariausiomis transporto rūšimis vilkikais, konteinerinėmis puspriekabėmis, laivais, oru bei geležinkeliu. Gabenant geležinkelio transportu formuojami konteineriniai traukiniai. Visa tai lemia prekių gabenimo konteineriais privalumus – užtikrintą krovinio apsaugą, ženkliai mažesnes transportavimo bei saugojimo išlaidas, gana tikslų pristatymo laiką.

KONTEINERIŲ GABENIMAS

Konteinerių pervežimas traukiniu tai viena iš veiklos sričių kuria užsiimame. Klientams nuomojame konteinerius bei organizuojame konteinerių vežimus geležinkelio transportu tiek iš Kinijos tiek į NVS šalis. Taip pat organizuojame jūrinių linijų konteinerių vežimus iki reikiamos stoties bei atgal. Tiesa, kai kurios jūrinės linijos turi stock’us didžiuosiuose Rusijos mietuose ir tai įgalina mus “numesti” tuščią konteinerį joje taip taupant gražinimo kaštus klientui. Eksporto atveju, tuščius konteinerius galima “paimti” reikiamoje stotyje ir panaudoti krovinio vežimui, taip vėlgi mažinant transportavimo dedamąją dalį viso transportavimo kainoje.

Tiesa, konteinerius kraunant ant geležinkelio platformų galima parvežti krovinius, kurių svoriai niekaip negalėtų būtų transportuojami kelių transportu – 28,5 tonos medienos 40 pėdų konteineryje ar 29 tonos trąšų 20 pėdų konteineryje. Geležinkelių transportas įgalina tokius krovinius pervežti neperkraunant uoste.

UAB ONZE siūlo ekspedijuoja krovinius tokiais traukiniais:

Dėl konteinerių vežimo geležinkelių transportu susiekite su mumis jau šiandien.