Pilnų konteinerių gabenimas (FCL)

Pilnų konteinerių gabenimas (FCL) – tai krovinių transportavimo būdas, kai prekės sukraunamos į specialią pakuotę – jūrinį konteinerį. Jūriniai konteineriai yra standartizuoti – 20′, 40′ ar 45’pėdų, todėl jų transportavimo metu nėra skirtumo kokio tipo, svorio, išmatavimų ar specifikos yra krovinys. Pilnų konteinerių gabenimas taip pat reiškia, kad visos konteineryje esančios prekės yra nurodytos viename važtaraštyje ir priklauso vienai šaliai. Ir visiškai nesvarbu kiek krovinio pakrauta į konteinerį. Apmokėjimas atliekamas kaip už pilną konteinerį.

Konteinerizacija, kuri globaliai didėja po 3 procentus kasmet, suteikia galimybę prekes nugabenti konteineriu bet kur. Galimas gabenimas iki gavėjo durų arba galima pasiimti nuo siuntėjo durų naudojant auto transportą ar geležinkelį, o tada jau vežti jūros transportu.  Transportuojamų prekių savininkui taip pat aktualu, jog užsakyta produkcija būtų kuo mažiau kartų perkrauta tarpiniuose uostose, o konteineris nebūtų atidarytas iki kol nepasieks pirkėjo.

Konteinerių standartizacija atėjo į pagalbą konteinerizacijai ir konteinerius tapo lengviau gabenti. Išsivystė multimodalinis prekių keliavimo būdas, kai tą patį konteinerį galima gabenti sausuma, vandens bei geležinkelių transportu. Tai labai išpopuliarino konteinerinius gabenimus ir šiandien tai vienas iš ekonomišliausių krovinių gabenimo būdų.

Pilnų konteinerių gabenimo (FCL) privalumai:

  • greitesnis tranzito laikas nei LCL;
  • greitesnis išmuitinimas,
  • galimybė rinktis konteinerines linijas,
  • galimybė rinktis maršrutą;
  • mažiau krovinio perkrovimų ir pažeidimų;
  • nėra galimybes dingti kroviniui ar jo daliai perkrovimo terminaluose;
  • atskiras plombuojamas konteineris tik jums.

Kaip mes dirbame su vežimais jūra

Esame sudarę sutartis su visomis konteinerinėmis linijomis ir dėka ypatingai gerų santykių bei vežamų didelių krovinių kiekių galime jums pasiūlyti konkurencingesnes kainas. Esame savo amato žinovai, visada laikome ranką ant pulso, ir žinome pas kokias linijas ir kuriuose uostuose yra konteinerių perteklius, o kuriuose deficitas. Tai pat analizuojame konteinerinių laivų užkrautumą bei utilizaciją kad žinotume, kada jūriniai vežėjai turi laisvų vietų tiek fideriniuose, tik okeaniniuose laivuose. Naudojamės tarptautiniais partnerių tinklais konteinerių srautams konsoliduoti ir tokiu būdu gauname geresnį frachtą nei gautumėte tiesiogiai pas konteinerines linijas.

Kokius krovinius vežame

Skysti, birūs produktai, negabaritiniai ar temperatūrinio režimo reikalaujančios prekės yra pagrindiniai kroviniai kuriuos gabename.

Pilnų konteinerių (FCL) gabenimas sausuma

Esame sudarę metines sutartis su konteineriais vežėjais ir pateikdami jiems didesnius krovinių srautus išlošiame kainoje. Kadangi valdome importo srautus, galime pasiūlyti konkurencingą “atgalinio” konteinerio vežimo kainą. Organizuojame vežimus tiek po Lietuvą, tiek po Latvijos ar Baltarusijos teritorijas.

Vežame ypatingai sunkius konteinerius Lietuvoje

Viena iš stipriųjų UAB Onze pusių – sunkių konteinerių gabenimas Lietuvoje. Įmonė naudoja trijų ašių vilkikus junginyje su lengvomis trijų ašių konteinerinėmis puspriekabėmis. Tai leidžia transportuoti ypatingai sunkius konteinerius (krovinio svoris iki 27,5 – 28 t), o bendra sąstato masė neviršija 45 tonų (44 tonos su paklaida ne didesne nei 1 tona).

Kodėl rinktis mus?

  • konkurencingas jurinis frachtas;
  • mokėjimo atidėjimas;
  • į klientą orientuotos paslaugos;
  • pilnas dokumentacijos paketas;
  • muitinės tarpininko paslaugos;
  • KIPIS sutvarkymas;
  • atgaliniai konteineriai LT, LV, BY ir RU teritorijose.

Dėl pilnų konteinerių gabenimo (FCL) kvotacijų susisiekite su mumis jau šiandien.