Krovinių vežimas tentinėmis puspriekabėmis Europoje ir NVS šalyse vykdomi įvairiomis tentinėmis puspriekabėmis (nuo 92 iki 120 kubinių metrų). Transporto priemonės parinkimas yra vykdomas pagal krovinio kiekį, svorį ir išmatavimus.

Tentinių puspriekabių parinkimas pagal krovinį

Didžiausias tentinių puspriekabių pranašumas prieš kietašones yra galimybė krovinius pakrauti per viršų, šoną ir iš galo. Tai įgalina į šias transporto priemones patogiai ir greitai pakrauti ilgais iki 13 m ilgio kroviniais. Krova galima kraunant keliais pakrautuvais iš šono arba per viršų kranu. Tentais dažniausiai vežami ilgi kroviniai: paketuota mediena, armatūra, vamzdžiai, įrengimai, gelžbetoniniai gaminiai.

Krovinių vežimas tentinėmis puspriekabėmis vykdomas tentinėmis puspriekabėmis su borteliu ir be bortelio.

Tentinės puspriekabės su borteliu yra mažiau patogios iškraunant bei pakranant krovinius, nes reikalingi papildomi veiksmai – bortelių atidarymas, sijų išmontavimas. Šiuos smulkius nepatogumus kompensuoja didesnis krovinio saugumas transportuojant – krovinys nepasislinks, nes jo judėjimą riboja bortelis. Kai kuriuos krovinius pakrovus į tokią puspriekabė jų nereikia paildomai tvirtinti diržais.

Tentinės puspriekabės be bortelio (užuolaidinės puspriekabės) yra labai patogios krauti paletuotutus ar paketuotus krovinius. Užuolaidinis tentas lengvai juda, todėl vilkiko vairuotojui yra labai paprasta atidaryti ir uždaryti tokią tentinę puspriekabę. Visus vežamus krovinius papildomai reikia tvirtinti kroviniais diržais.

Krovinių tipai kuriuos vežame tentinėmis puspriekabėmis:

  • Paletuoti kroviniai;
  • Kroviniai didmaišiuose;
  • Paketuoti kroviniai;
  • Kroviniai ryšuliuose;
  • Skysti kroviniai bačkose;
  • Skysti kroviniai fleksitanke

Krovinių vežimas tentinėmis puspriekabėmis dažniausiai atliekams pakrovus šiuos krovinius:

  • durpės;
  • granulės;
  • trąšos;
  • grūdai;
  • druska;
  • maisto produktai;
  • armatūra,
  • vamzdžiai,
  • gelžbetonio gaminiai,
  • įrengimai;

Puspriekabių tipai kuriuos naudojame krovinių vežimui.

  • Standartinis tentas. Tinka didžiajai daliai krovinių vežti. Naudingas tūris: 92m3
  • Jumbo: padidinto talpumo puspriekabė. Talpa padidinta dėl specialaus grindų išdėstymo ir mažesnių puspriekabės ratų. Naudingas tūris 96m3
  • Mega: dar didesnio talpumo puspriekabė. Talpa padidinta sumažinus grindis ir puspriekabės ratus. Naudingas tūris 100m3
  • Autotraukinys: tinka vežti lengvus tūrinius krovinius. Naudingas tūris 120m3
  • Krovinių vežimo tentinėmis puspriekabėmis organizavimas

    UAB Onzė sausumos vežimų skyriaus darbuotojai – tai profesionalų komanda, išmananti logistikos proceso organizavimą. Daug patirties turintys specialistai gali iš anksto numatyti galimas tranportavimo/krovos/tvirtinimo problemas ir nedelsiant imtis prevencinių veiksmų. Todėl parinsime tinkamą transporto priemonė jūsų kroviniui, atvyksime į pakrovos vietą ir krovinį pristatysime į iškrovos vietą sutartu laiku.

    Priklausomai nuo reikalingo krovinio pristatymo termino gali būti organizuotas tieks vienos tiek dviejų pamainų vairuotojų darbo režimas.

    Vienos pamainos darbo režimas

    Vieną vilkiką su tentine puspriekabe vairuoja vienas vairuotojas. Vairuotojas dirba vieną pamainą per parą.

    Dviejų pamainų vairuotojų darbo režimas

    Dviejų pamainų darbo režimas užtikrina itin efektyvų transporto priemonės naudojimą. Tam naudojame du vairuotojus vienome vilkike su tentine puspriekabe. Per parą vairuotojai dirba dvi pamainas ir tokiu būdu transportavimo greitis yra dvigubai didesnis. Apie vairuotojų poilsio režimą galite daugiau paskaityti čia.

    Norėdami greitai nugabenti krovinius susisiekite su UAB Onzė sausumos krovinių vadybininkais šiandien!