Pilnų konteinerių gabenimas (FCL) – tai krovinių transportavimo būdas, kai prekės sukraunamos į specialią pakuotę – jūrinį konteinerį. Jūriniai konteineriai yra standartizuoti – 20′, 40′ ar 45’pėdų, todėl jų transportavimo metu nėra skirtumo kokio tipo, svorio, išmatavimų ar specifikos yra krovinys. Pilnų konteinerių gabenimas taip pat reiškia, kad visos konteineryje esančios prekės yra nurodytos viename važtaraštyje ir priklauso vienai šaliai. Ir visiškai nesvarbu kiek krovinio pakrauta į konteinerį. Apmokėjimas atliekamas kaip už pilną konteinerį.
Esame sudarę sutartis su visomis konteinerinėmis linijomis ir dėka ypatingai gerų santykių bei vežamų didelių krovinių kiekių galime jums pasiūlyti konkurencingesnes kainas. Esame savo amato žinovai, visada laikome ranką ant pulso, ir žinome pas kokias linijas ir kuriuose uostuose yra konteinerių perteklius, o kuriuose deficitas. Tai pat analizuojame konteinerinių laivų užkrautumą bei utilizaciją kad žinotume, kada jūriniai vežėjai turi laisvų vietų tiek fideriniuose, tik okeaniniuose laivuose. Naudojamės tarptautiniais partnerių tinklais konteinerių srautams konsoliduoti ir tokiu būdu gauname geresnį frachtą nei gautumėte tiesiogiai pas konteinerines linijas. Daugiau apie vežimus jūros transportu galite paskaityti čia.
Esame sudarę metines sutartis su konteineriais vežėjais ir pateikdami jiems didesnius krovinių srautus išlošiame kainoje. Kadangi valdome importo srautus, galime pasiūlyti konkurencingą “atgalinio” konteinerio vežimo kainą. Organizuojame vežimus tiek po Lietuvą, tiek po Latvijos ar Baltarusijos teritorijas.
Konteinerių pervežimas traukiniu tai viena iš veiklos sričių kuria užsiimame. Klientams nuomojame konteinerius bei organizuojame konteinerių vežimus geležinkelio transportu į NVS šalis. Taip pat organizuojame jūrinių linijų konteinerių vežimus iki reikiamos stoties bei atgal. Tiesa, kai kurios jūrinės linijos turi stock’us didžiuosiuose Rusijos mietuose ir tai įgalina mus “numesti” tuščią konteinerį joje taip taupant gražinimo kaštus klientui. Eksporto atveju, tuščius konteinerius galima “paimti” reikiamoje stotyje ir panaudoti krovinio vežimui, taip vėlgi mažinant transportavimo dedamąją dalį viso transportavimo kainoje.
Greitieji konteineriniai traukiniai iš Kinijos į Europą vykta reguliariai ir punktualiai. Mūsų kompanija taupo transportavimo laiką ir rekomenduoja gabenti krovinius traukiniais iš Kinijos liaudies respublikos. Daugiau apie paslaugą galite paskaityti čia.
Gabename įvairias prekes, namų apyvokos daiktus, maisto produktus bei krovinius, susipakuotus dėžėse ar ant palečių. Rečiau gabenami skysti, birūs produktai, negabaritiniai ar temperatūrinio režimo reikalaujantys kroviniai.
Viena iš stipriųjų UAB Onze pusių – sunkių konteinerių gabenimas Lietuvoje. Įmonė naudoja trijų ašių vilkikus junginyje su lengvomis trijų ašių konteinerinėmis puspriekabėmis. Tai leidžia transportuoti ypatingai sunkius konteinerius (krovinio svoris iki 27,5 – 28 t), o bendra sąstato masė neviršija 45 tonų (44 tonos su paklaida ne didesne nei 1 tona).
Dėl pilnų konteinerių gabenimo (FCL) kvotacijų susisiekite su mumis jau šiandien.